۸ پاسخ

آب هویج
ارده و شیره
خرما
ماهی پلو
آب ماشک
قرص لاکتاول

جو خیلی خوبه سوپ جو‌بخور
اب سیرابی، اب هویج، ای مرغ و گوشت و اینا
اگه پای مرغ بدت نمیاد بخور
حتما از کره خوب استفاده کن شیرتو چرب میکنه

چیزای آبدار بخور

به نام خدا
شیر خشک ....‌‌خودتم ناراحت و اذیت نکن

ابگوشت،اب هویج،ماش پلو،نوشابه،دلستر،نون خامه ای اینا زیاد میکنه

پریود نشدی؟ پریودی شیر رو کم میکنه موقتا... استرس نداشته باش اگه میتونی هر دو ساعت یا بچه مک بزنه یا شیر دوش استفاده کن غدد شیری فعال شن و دستور ترشح شیر بیشتری رو به مغز بدن، آب هویچ روزی دو سه بار ، برنج ، حلوا شکری( کنجد)، چای کمرنگ روزی چندباااار، آب زیاااد، و داروهای شیر افزا ( قرص و قطره) ،دمنوش رازیانه، لیدی میل هم تاثیر داره.

لیدی میل بخر روزی دولیوان بخور عالیههه فقد طعم کاکائو بگیر وانیل توت فرنگی خیلی بدمزش

من دوتا ببلاک کامفورت دولتی دارم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی