پسر من جفتشو داره ولی با ماشین راحت تر بازی میکنه چون محافظ داره
ولی اون سه چرخه برای 18ماهگی به بعد مناسبتره
پسر من ماشینه رو داره ولی اصلا علاقه ای بهش نداره
دختر من از دوتاش داره ولی فعلا سوار ماشین میشه سه چرخه رو هنوز سوار نکردم حس میکنم زوده برا اون
من برا پسرم ماشین مجیک گرفتم خیلی دوسش داره و سرگرم میشه باهاش
پسر من ماشین داره
ماشین
اون ماشینه
تو این سن به نظرم ماشین من ماشین گرفتم ولی اگه سه چرخه ام میگیری یجورشو بگیر که هم ایمن باشه هم راحت
ماشین
ماشینه به نظرم
دختر من جفتشو داره من ماشینو تو این سن خیلی بیشتر دوس داره
پسرم هردورو داره ولی بیشتر ماشینش استفادع میشه
فکر کنم اولی ایمن تره براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.