مامانا کدومش برای سن دخترم بهتره

تصویر
۱۳ پاسخ

پسر من جفتشو داره ولی با ماشین راحت تر بازی می‌کنه چون محافظ داره
ولی اون سه چرخه برای 18ماهگی به بعد مناسبتره

پسر من ماشینه رو داره ولی اصلا علاقه ای بهش نداره

دختر من از دوتاش داره ولی فعلا سوار ماشین میشه سه چرخه رو هنوز سوار نکردم حس میکنم زوده برا اون

من برا پسرم ماشین مجیک گرفتم خیلی دوسش داره و سرگرم میشه باهاش

پسر من ماشین داره

ماشین

اون ماشینه

تو این سن به نظرم ماشین من ماشین گرفتم ولی اگه سه چرخه ام میگیری یجورشو بگیر که هم ایمن باشه هم راحت

ماشین

ماشینه به نظرم

دختر من جفتشو داره من ماشینو تو این سن خیلی بیشتر دوس داره

پسرم هردورو داره ولی بیشتر ماشینش استفادع میشه

فکر کنم اولی ایمن تره براش

سوال های مرتبط

مامان پرنساو فندق مامان پرنساو فندق ۱ سالگی
مامان افرا🧡🧿 مامان افرا🧡🧿 ۱ سالگی