دکتر ۱۱ هفته و ۴ روز برای من سونو انتی نوشته ،ینی زود نیست ؟؟☹️

۶ پاسخ

برای من ۱۲هفته و ۳ روز نوشته

دو سه روز دیگه برو

خب ی هفته هم صبرکن

بمنم همینو گفته دکتر ولی میخوام ۱۲هفته و چنروز برم

معمولا انتی چند روزی سن بارداری توش جلوتر میشه
من ۱۲ هفته رفتم انتی
اونجا ۱۲ هفته ۴ روز بودم

خوب خودت زود نرو

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری