مگه کارخاصی کردین ک اومدپایین
دکترت باید بگه چیکار کنی
به دکترت بگو، خودش میدونه چیکار کنه. نسبت با هفته ات باید بسنجه اگر کمه بهت پساری میده فک کنم
برای منم همین هفته ها 26 بود دکتر گف هرچی سن بارداری میره بالا اونم میاد پایین
نمیتونی سرکلاژ کنی
مگر استراحت مطلق شی
استراحت کن فعالیت نداشته باش اگخیلی کم شده باشه برات پساری میزارن نگران نباش
مگه چند بود که شده ۲۸؟؟؟
برای من ۱۸ هفته ۲۷ بود . استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.