من برا هیچکدوم از بچه هام نزدم ماشالله موهاشونم الان انقدر پرحجمه
من نمیزنم اصلا
اره عزیزم میزنن 40روزگی بزن این موش هروم مو میگن یه بار میزنن بعضی ها نمیزنن ولی بزن عزیزم گناه داره موتازه درمیاره رشت میکنه🫠🫠
نه نزن موی بچه فر میشه بعدش من پسرم موهاش بلنده نمیزنم تا بزرگ شه بعد براش کوتاه کنم
هیچ ماهگی
اولین بار واسه تولده دو سالگیش زدیم موهاشو
۷روزگی مستحبه میزنن خیلی هام نمیزنن
نه بابا نزن هیچ ربطی نداره بزنی بیشتر میشه نمیدونم نزنی موی بچه میریزه مامانم حتی موهای منم نزده منم موی بچمو به هیچ عنوان نمیزنم
من بعد از ۴۰ زدم.
من یکسالگی زدم میتونی هم نزنی
من کلا نمیزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.