۱۲ پاسخ

بدنتو و ذهنتو خیلی آماده کن برای بیداری خستگی افسردگی، تنهایی، صدای گریه های که به مادر استرس میده .بیشتر خودت باید به خودت کمک کنی اگه همسرتم بتونه باشه عالی میشه چون من شرایطم اینجوری بود و خیلی اذیت شدم

ذهنشو برای شب بیداری و مراقبت کردن دائمی آماده کنه
حسابی به بدنت برسه تا کم نیاره
حداقل همسرش ده روز پیششون بمونه
اگر میتونه پرستار بگیره چون قراره سخت پیش بره

قوی باشه میگذرها ولی ادم یادش میمونه
منم خودم بودم و بچم دو روز کامل تو خونه زیر دستگاه بود برای زردیش دو ساعت اون زیر نیم ساعت بیرون لرز میکردم درد داشتم بی خوابی کشیدم گریه کردم ولی تموم شد اون روزا شوهرم ن کمکم بود ن هست خدا رو داشتم فقط

یه بسته شیاف دیکلوفناک بگیر که حتما لازمت میشه من شیاف میزاشتم که بتونم پاشم کارام بکنم

انشاالله خدا کمکش کنه سرحال باشه از پس خودش بر بیاد

اگر بتونی زایمان طبیعی کنی که چه بهتر بعد هم چند روز بهتر همسرت پیشت بمونه سخت میگذره

اینکه بگو تا اطلاع ثانوی کسی نیاد عیادتت
شوهرتم شبانه روز کنارت باشه و بچه داری کنه

به همسرش بگه چند روز مرخصی بگیره که بتونه تو کارا کمکش کنه و اگه در توانشون هس تا چند روز از بیرون غذا بگیرن ، چند روز بعد که بگذره شرایط بهتر میشه

بنظرم یکی رو بگیر کارای خونه رو برات انجام بده حداقل یه ماه تا حالت بهتر بشه، آشپزی و تمیزکاری کنه

نمیدونممممم ولی شوهرش کلا چهل روز باید خونه باشه و تنهاش نزاره

💔
کاش حداقل شوهر خوبی داشته باشه که بتونه حامیش باشه و کمکش کنه

پرستار بگیر

سوال های مرتبط