تو سایه رنگش قشنگترمیشه..ن بزار تو ی سینی و بزار حتما هوابخوره زودبزود با دست جابجاکن ک کاملا هوابخوره
دخترتو لخت کن بخابونش زمین گلارو بریز روش میگن خیلی خوبه من دختر اولمو اینکارو کردم هنوز دختر دوممو نریختم براش اینم عکسش
سایه
ن عزیز نیاز نیس بشوری
همینجوری درشم باز بزاری خشک میسه
باید توسایه بزاری
فقط تو خونه نزار خدایی نکرده بچه حساسیتی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.