۵ پاسخ

تو سایه رنگش قشنگترمیشه..ن بزار تو ی سینی و بزار حتما هوابخوره زودبزود با دست جابجاکن ک کاملا هوابخوره

دخترتو لخت کن بخابونش زمین گلارو بریز روش میگن خیلی خوبه من دختر اولمو اینکارو کردم هنوز دختر دوممو نریختم براش اینم عکسش

تصویر

سایه
ن عزیز نیاز نیس بشوری

همینجوری درشم باز بزاری خشک میسه

باید توسایه بزاری
فقط تو خونه نزار خدایی نکرده بچه حساسیتی میشه

سوال های مرتبط

مامان محمدصدرا🩵🌈 مامان محمدصدرا🩵🌈 ۱۰ ماهگی