سیب زمینی رو بشور بزار ابش خشک شه بزار داخل یخچال هرچقد بمونه اخ نمیگه
سیر رو میتونید پوست بکنید توی خردکن خرد کنید بعد بریزید توی شیشه ی در فلزی روغن مایع هم بریزید روش و توی یخچال نگهداری دارید خراب نمیشه همیشه ام سیر تازه دارید
مت سیر همیشه زاید میگیرم رنده میکنم تو ظرفای پلاستیکی حالت تخته میکنم هر دفعه غذا درست میکنم ی گوششو میشکنم میندازم راحت تازه نمیخواد هی سیر پوست کنم ودستم بو بگیره
سیب زمینی جای تاریک بزارنورنخوره بهش
عزیزم نظر من اینه که کم کم بگیر و تازه مصرف کن
خدایی چیه این فریز کردن خاصیت و مزه تازه رو نداره
نظر بود گلم
چون من تا الان بجز گوشت و نون چیزی فریز نکردم
من شنیدم میگن سیب زمینی اگه تو یخچال بمونه سمی میشه 🫠
من تو یخچال میزارم
سیر رو پوست بگیر
خرد کن هر سازی میخوای بزار فریزر عالیه ینی
سیب زمینی رو ب خدا نشنیدم برای نگهداری طولانی
نه میتونی تو فریزر نگه داری ولی بشور و قشنگ خشک کن بعدا بزار فریزر
من سیروهمینجوری میزارم فریزر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.