۷ پاسخ

پوستش بگیر بزار فریزر

یا خشک کن یا یه روشی هس پوره میکنن با روغن نگه میدارن
من بلد نیسم

من پوست گرفتم خورد کردم گذاشتم تو فریزر هروقت نیاز شد ازش یه تیکه برمیدارم

میتونی پوست بگیری ریز کنی داخل روغن بریزی و بزاری یخچال هیچ کاریش نمیشع

اگ دسترسی بخ خورشیو داری ، اویزون کن جایی ک گرما بهش بخوره خشک بشه ، اصلا تو یخچال نذار کپک میزنه چون هنو تره

همین جوری با اون سبزاش بزار یه جایی تو آشپزخونه خشک بشه خراب هم نمیشه

سیرو نباید بزاری تو یخچال

سوال های مرتبط