من خیلی ضعف دارم عادیه؟ غذا میخورم بعد یه ساعت گشنم میشه

۸ پاسخ

یک ساعت که خیلی خوبه من یک ربع بعد گشنم میشه و بدبختی اینجاست غذای تکراری دلم نمیکشه بخورم😐 نهایتاااا دوبار به غذا رو بخورم اصلا یه وضعیییی😬

من کلا سیر نمیشم چنچنه میخورم یکی دو قاشق خودمو سنگین نمیکنم ولی کلا همش گشنمه طبیعیه

منم همین جوری میشم

از کی اینجوری شدی
از هفته بعد اقدامتم اینجوری بودی؟؟🥹

منم خیلی ضعف دارم 😭😭همش گشنمه

اره عادیه یکم بری جلو تر بهتر میشی موز یا شیر موز نون خشک بخور

اره عزیزم عادیه منم همینطوری میشدم

فکر کنم طبیعیه منم همش گشنم میشه حتی شب از خواب بیدار میشم باید چیزی بخورم

سوال های مرتبط