۱۴ پاسخ

رابط استفاده کن

نوک سوتین پاره کن تا نوکش در بیاد
یا بده کسی برات بمکه با عرض معذرت

ناامید نشو عزیزم

روزای اول خیلی سخته اگه میخوای شیرخودتوبدی بایدتلاش کنی بخوره.شایدم سینت سنگین شده نمیتونه بخوره .

و اگر نوک نداره سر سرنگ رو بزن تهش رو بزار نوک سینت بکش یکم درد داره ولی جوابه

وای منم همینجوری بود ببین سینو با انگشت نازک کن تا دهنشو وا کرد بزار دهنش یکمم فشار بده نوکش شیری بشه مزه مزه کنه شاید گرفت

منم همیطور بودم الان دو روزه سینه مو میگیره من چون سر سینم صاف بود نمیگرفت با سرنگ قبلی ک بهش بدم کشیدم بیرون الان میگیره

نوک نداره؟

تا وقتی ب غیر سینه ت چیز دیگ بدی. بدقلقی میکنه. مخصوصا. شیشه

شیر خشک بده دنیا ب آخر نرسیده ک عشقم

سینت خیس کن قشنگ دهنش بچسبون ب دهنش محکم سینه براش راحت نگه دار

من اینجا خوندم یه کم آب قند بمال به نوک سینه ات،میگیره

شیرخشک بده

چرا ازاولم نمیگرفت یا امروز اینجوریه

سوال های مرتبط