۶ پاسخ

پسر من نکسیوم ۳ ماه خورد و اوکی شد از ۲ تا ۵ ماهگی

بله هم نکسیوم هم باکلوفن دکتر داد ولی چون باکلوفن بیحالش میکرد ندادمش.خداروشکر حوب شده بود ولی چون علائم رفلاکس برگشت دکتر الان باز نکسیوم رو شروع کرد واسش

پسر من الانم دادم پنهانه خوب نمیشه بهش ونوپرازان میدم ولی همچنان داره

باکلوفن مگه به بچه هم میدن؟

سلام عزیزم
دختر من از ۲ماهگی تا ۹ ماهگی هر دو رو مصرف کرد چون رفلاکسش خیلی شدید بود

دختر من ی مدت طولانی نکسیوم خورد

سوال های مرتبط

مامان آیدا کوچولوو🤱 مامان آیدا کوچولوو🤱 ۴ سالگی