۶ پاسخ

ب پسر من داد دکتر برا قد وزنش اینایی که میکن زیر سه سال نمیشه داد ینی از دکتر بیشتر میفهمین خانوم دکترا؟!؟

من به دخترم میدادم از ده سالگی

ال ارژنین من میدم دخترم ۷ سالشه ب کوچیک ترانمیشه داد

گفت چند سی سی باید استفاده کنه

ضرر ندارد؟

سلام عزیزم
من دیروز دخترم رو دکتر بردم براش نوشت
شربت لیکوآپ که از ۳ سال مجازه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۶ ماهگی
مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی
مامان آیدا کوچولوو🤱 مامان آیدا کوچولوو🤱 ۴ سالگی
مامان سوین مامان سوین ۳ سالگی