آقا جنسشه
ژنتیکشه
از یه سنی به بعد وزن میگیره نگران نباش
دقیقا منم شیرم زیاده ولی بچم وزن نمیگیره
من دوختم شیرمم چرب بود
بهداشت گفت کمکی بهش بده
من احساس میکنم بچم خیلی مکنمیزنه
بخاطر رفلاکسشه
چطوری میفهمی شیرت زیاده ؟
رفلاکس نداره بچت ؟
خودت چیزای مقوی میخوری که شیرت چرب بشه ؟
چقد وزن گرفته تا الان؟
وزن بدو تولد دو ماهگی ش چقدر بود؟
اگه خوب باشه که باید وزن بگیره؟ 😐
شیر خشک بهش بده
یا چیزای مقوی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.