۸ پاسخ

آقا جنسشه
ژنتیکشه
از یه سنی به بعد وزن میگیره نگران نباش

دقیقا منم شیرم زیاده ولی بچم وزن نمیگیره
من دوختم شیرمم چرب بود
بهداشت گفت کمکی بهش بده
من احساس میکنم بچم خیلی مک‌نمیزنه

بخاطر رفلاکسشه

چطوری میفهمی شیرت زیاده ؟
رفلاکس نداره بچت ؟
خودت چیزای مقوی میخوری که شیرت چرب بشه ؟

چقد وزن گرفته تا الان؟

وزن بدو تولد دو ماهگی ش چقدر بود؟

اگه خوب باشه که باید وزن بگیره؟ 😐

شیر خشک بهش بده
یا چیزای مقوی بخور

سوال های مرتبط

بابای ماهان بابای ماهان ۱۱ ماهگی