تا کی آب سرد نخوریم 😭😭😭😐😐

۱۰ پاسخ

من از روز اول خوردم

تا40 روز نباید بخوری ولی من بعد هر دو زایمان خوردم چون آب گرم و ولرم اصلا نمی چسبه بهم

من از روز اول خوردم

عزیزم دلت اب خنک میخواد کاری نداره نصف لیوان اب از شیر اب بریز نصفشو از پارچ داخل یخچال بریز ن گرمه ن خیلی سرد که نشه خوردش ضرر هم نداره

چرا نباید خورد منکه همش سرد میخوردم

من تا الان نخوردم دلم انقد میخواد 😂😕

چرا؟

من نخوردم الانم نمیخورم دیگه

چرا نخوری

یک ماه

سوال های مرتبط

مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد