من از روز اول خوردم
تا40 روز نباید بخوری ولی من بعد هر دو زایمان خوردم چون آب گرم و ولرم اصلا نمی چسبه بهم
من از روز اول خوردم
عزیزم دلت اب خنک میخواد کاری نداره نصف لیوان اب از شیر اب بریز نصفشو از پارچ داخل یخچال بریز ن گرمه ن خیلی سرد که نشه خوردش ضرر هم نداره
چرا نباید خورد منکه همش سرد میخوردم
من تا الان نخوردم دلم انقد میخواد 😂😕
چرا؟
من نخوردم الانم نمیخورم دیگه
چرا نخوری
یک ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.