من دیروز برا دخترم زدم گفتن که واکسن سرخکه چون یه مدت ضد واکسنا زیاد شدن سرخک تو بعضی جاها شیوع پیدا کرده
ب ما ک کسی چیزی نگفته
منکه نمیبرمش معلوم نیس چیه
من امروز بردمش بهداشت گفتن همچین چیزی نیست نداریم ماهم
من موندم بزنم یا نه
من ک نمیزنم تو این وضعیت.مبگن جنوب گفتن
به ما ک چیزی نگفتن
چه واکسنی؟
اره منم دو روز کله صبح بهم ز میزدن دیگه صبح بردم واکسنشو زد ب من ک گفتن تو خوزستان شیوع پیدا کرده باید بزنه
چجوریه برا چسنی
نمیدونم دقیق. اما امروز دخترم رو بردم و واکسن زد. شکرخدا سبکه واکسنش
همون امشب بهم خبر داد فردا صبح بیار
حالا دخترم سرشبی خوب بود الان انکار یهو آبریزش بینی داره مگه سرم درد میکنه یه کوچلو آب داره ولی زیاد نه
امشب بهش شربت دادم
حالا موندم فردا ببرم یان
چه واکسنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.