۸ پاسخ

هرروز نبات بخوره خوب نیست خطر دیابت وجود داره
حالا باز بستگی داره تو کل روز چه مقدار مواد قندی بخوره

با خرما میشه میکس کرد بهتره

نه عزیزم....

پنج شیره یا سه شیره بریز

شیره انگور بریز توش مقویه

من عسل میزنم

نه منم میزنم نبات بدی نداره

عزیزم قند زیاد به مرور باعث بی اشتهایی و بد غذایی بچه ها میشه

سوال های مرتبط