خانوما چی میشه ک بچه رفلاکس و کولیک میگیره؟

۵ پاسخ

رفلاکس که به خاطر اینکه معدشون کامل تشکیل نشده هنش بالا میارن
کولیک هم که دقیقا دلیل مشخصی نداره اما یک دلیلش بابت استرس و اضطراب دوران بارداری هستش به بچه منتقل میشه وقتی به دنیا میاد بیقرار میشه

همش برای تکامل سیستم گوارش بچه هست

استرس نوشابه تغذیه مادر

استرس و اضطراب مادر طی بارداری خیلی تاثیر داره… بعدشم مشکلات گوارشی مادر میتونه بچه رو مستعد کنه یعنی مامان هایی که معده های حساس دارن

استرس

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی
مامان محمدامین مامان محمدامین ۱ ماهگی