رفلاکس که به خاطر اینکه معدشون کامل تشکیل نشده هنش بالا میارن
کولیک هم که دقیقا دلیل مشخصی نداره اما یک دلیلش بابت استرس و اضطراب دوران بارداری هستش به بچه منتقل میشه وقتی به دنیا میاد بیقرار میشه
همش برای تکامل سیستم گوارش بچه هست
استرس نوشابه تغذیه مادر
استرس و اضطراب مادر طی بارداری خیلی تاثیر داره… بعدشم مشکلات گوارشی مادر میتونه بچه رو مستعد کنه یعنی مامان هایی که معده های حساس دارن
استرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.