ای جانم پوشکشو سفت نبستی ک ؟ یکمحالتشو عوض کن اینجوری شدنی زیاد اویزون موندنی هم اینجوری میشه
پسر من پاهاش طولانی آویزون بمونه اینجور میشه
یعنی سردشونه
مال من از بیمارستان اینجوری بود پا و دستاش گفتن طبیعی پا و دست از قلب دور خونرسانیش کمتر
عزیزم دختر منم اکثر اوقات اینجوریه برا منم همیشه سوال بود
حمومش کردی؟
الهی ! سردش شده خب
سردش شده
خونش زیاد و اینکه از سرد شدن هم هس
بچه وقتی سردش میشه دست و پاهاش رگ ب رگ میشه رنگ پوستش عوض میشه کبود طور میشه
سردش میشه اینجوری میشه
سرد شدنی یا پا اویز موندنی
فک کنم سردشه
من پسرم سردس میشه اینطوری میشه پاش
بچه منم اینجوری میشه بیشتر دستاش
من حس میکنم بچم وقتی سردش میشه اینجوری میشه
بچه من اگه سردش باشه اینجوری میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.