۱۴ پاسخ

خب یکی تحمل دردش بالاست یکی پایین
یکی بدنش امادس یکی نه یکی یه روز درد میکشه یکی یه ساعت پس فرق داره کلا

به استانه درد خودت برمیگرده و اینکه بدنت چقدر اماده باش

به نظرم بستگی به بدن داره
تاحالادیدی یکی بگه تا ۷ سانت شدن درد نداشت؟
من تا ۷ سانت درد کم پریودی داشتم
تا آمپول فشار نزدن دردام شروع نشد
آمادگی هم داشتما کلی ورزش و پیاده روی داشتم ولی واقعا به نظرم این به خاطر بدنم بود
بخیه هم ۳ ۴ تا خوردم
تحمل دردمم بالا بود نزدیک به ۱۵ بار معاینه شدم پدرم در اومد

قطعا فرق داره
مگه درد پریودی برای همه شدتش یکیه؟
بعضیا هستن تا 8 سانت میگن دردی نداشتیم
یکی مثل من از همون اول درد داشتم

یکی روند باز شدن دهانه رحمش زود هست و زود زایمان میکنه، یکی دیر

بستگی به بدن داره

یکی مثا من از دوسانت نمیتونه تحمل کنه یکی میبینی تا ۷سانت عادی تره براش

منم زایمان فقط ده دقیقه طول کشید و در حد پریوی بودد

من اصلا درد نداشتم
بدن با بدن فرق میکنه

اصلن دردا مثل هم نیستن یسریا هم زود زایمان میکنن هم درد کمتری دارن درست مثل پریود اما یسریا نه هم خیلی باز شدن دهانه رحمشون طول میکشه هم درد بیشتری دارن

مثلاً من هی زیر دلم تیر میکشید ولی تحملم بالا بود

شاید باورتون نشه اصلا درد نداشتم😂در حد درد دل‌پیچه و پریودی ،بستگی داره آستانه دردت تا حد باشه بعضیا خیلی آستانه دردشون پایینه

فرق داره یکی خوش زاعه یکی نه و بستگی به استانه درد داره

فکرمیکنم مثل پریودیه که یسریا خیلی درد میکشن یسریا کم.حالا این میزان دردشو نمیدونم چقدر بیشتره ولی بدن با بدن فکرکنم فرق داره

شما هنوز زایمان نکردی عزیزم؟

سوال های مرتبط