ن اخه کجاش بده
فقط میگن اولش باسرلاک شروع نکنیدچون طعمش خیلی ب دل بچه هست دیگ غذاهای دیگ رونمیخوره
چرا بد باشه ؟ 😐
دختر منو دکتر تجویز کرد براش
اینا که میگن بده و فلانه تخصصشون به درد خودشون میخوره فقط
اتفاقا خیلی هم خوبه اگه بد باشه که دکتر نمیگه بدید به بچه ها
چرا بد باشه کلی ویتامین و مواد مغذی داره تووش
من هم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.