۴ پاسخ

ن اخه کجاش بده
فقط میگن اولش باسرلاک شروع نکنیدچون طعمش خیلی ب دل بچه هست دیگ غذاهای دیگ رونمیخوره

چرا بد باشه ؟ 😐
دختر منو دکتر تجویز کرد براش
اینا که میگن بده و فلانه تخصصشون به درد خودشون میخوره فقط

اتفاقا خیلی هم خوبه اگه بد باشه که دکتر نمیگه بدید به بچه ها

چرا بد باشه کلی ویتامین و مواد مغذی داره تووش
من هم میدم

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان دخملی 🩷 مامان دخملی 🩷 ۱ سالگی