۲ پاسخ

برا من هفته ی شما ۲۴ بود و قندمم لب مرز بود که دکتر گفت مراعات کنم ولی بعد چون آب دور بچه زیاد بود دکتر زنان گفت برو دکتر غدد قرص قند بده و من روزی یه دونه متفورمین میخوردم و کلی رژیم گرفتم بعد دو هفته سونو دادم ۱۴ شده بود خداروشکر
الان باز سونو دادم ۱۸ شده فردا دارم میرم پیش دکترم

مراقبت کن دیابت نداری ک خدایی نکرده

سوال های مرتبط

مامان هدیه ام البنین مامان هدیه ام البنین ۸ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری