برا من هفته ی شما ۲۴ بود و قندمم لب مرز بود که دکتر گفت مراعات کنم ولی بعد چون آب دور بچه زیاد بود دکتر زنان گفت برو دکتر غدد قرص قند بده و من روزی یه دونه متفورمین میخوردم و کلی رژیم گرفتم بعد دو هفته سونو دادم ۱۴ شده بود خداروشکر
الان باز سونو دادم ۱۸ شده فردا دارم میرم پیش دکترم
مراقبت کن دیابت نداری ک خدایی نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.