نرمال تا 24
خیلی زیاد نیست
مراعات کن
زیاده
برا من ۱۶۰mm
منم ۲۳ بود گفت یکم زیاده
واسه من ۲۷ دکتر میگه زیاده نباید زیاد باشه🤦🏻♀️🤦🏻♀️باید مصرف آبم رو کم کنم قرص بهم داد گفت سه روز بخورم بعدش برم برای سونو ببینم کم شد یا ن اضافه نشه🤦🏻♀️🤦🏻♀️
خوبه به خدا . شاید زیاد باشه ولی باز از کم ابی بهتره که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.