مامانا مایع امینیوتیک ۲۵۰mm چقد زیاده؟

۵ پاسخ

نرمال تا 24
خیلی زیاد نیست
مراعات کن

زیاده
برا من ۱۶۰mm

منم ۲۳ بود گفت یکم زیاده

واسه من ۲۷ دکتر میگه زیاده نباید زیاد باشه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️باید مصرف آبم رو کم کنم قرص بهم داد گفت سه روز بخورم بعدش برم برای سونو ببینم کم شد یا ن اضافه نشه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

خوبه به خدا . شاید زیاد باشه ولی باز از کم ابی بهتره که

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد