۴ پاسخ

من ۲۹ هفته رفتم ۱۷۰۰ بود آب دورش هم ۲۰۰ mm گفتن زیاده😐

مایع دورش لب مرز شاید بگه یکم زیاده مایعات زیاد میخوری قند بارداری دارید یا نه؟

آره خوبه

وزنش ک عالیع

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۱ ماهگی
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین🎀💗🤰 مامان ماهلین🎀💗🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ♬• صدرا •♬ مامان ♬• صدرا •♬ ۱۳ ماهگی
مامان الو مامان الو ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری