پد تب بر چجوری باید استفاده کنم؟؟؟؟

۳ پاسخ

عزیزم شماهم واکسن زدین؟؟دخترم امروز واکسن زده تب داره همش گریه می‌کنه پاش درد می‌کنه نمیتونه راه بره یا تکونش بده همه میگفتن سبکه ولی از قابلیا بدتر بود

روی پیشونی بایدبزاری

روجعبش روش استفاده هست

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۱۳ ماهگی
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی
مامان ❤️تیام جانم❤️ مامان ❤️تیام جانم❤️ ۲ سالگی
مامان Nihan💓 مامان Nihan💓 ۱ سالگی