۵ پاسخ

عزیزم مبارکت باشه 😍❤️تو تاپیک های قبلیتون دیدم شماهم کابرگولین مصرف میکردین پرولاکتین بالا داشتین؟؟

خداروشکر عزیزدلم ،خیلی برات خوشحال شدم 😘😘😘

منم مثبت شدم ميخام برم ببينم همه چيز اوكيه چون يبار خارج از رحمي داشتم 🥹🥹🥹

عزيزم مباركت باشه نشون داد سونو با اين هفته پايين سونو واژينال انجام دادي ؟؟؟

خدایا شکر عزیزم انشالله نینی تو سالم بغل بگیری

سوال های مرتبط