عزیزم مبارکت باشه 😍❤️تو تاپیک های قبلیتون دیدم شماهم کابرگولین مصرف میکردین پرولاکتین بالا داشتین؟؟
خداروشکر عزیزدلم ،خیلی برات خوشحال شدم 😘😘😘
منم مثبت شدم ميخام برم ببينم همه چيز اوكيه چون يبار خارج از رحمي داشتم 🥹🥹🥹
عزيزم مباركت باشه نشون داد سونو با اين هفته پايين سونو واژينال انجام دادي ؟؟؟
خدایا شکر عزیزم انشالله نینی تو سالم بغل بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.