خانوما بنظرتون بارداری سخته یا بچه داری؟😵‍💫😅🫠

۲۷ پاسخ

بارداری بچه سومم بچه داری بچه کنارته استرس نداری تکون نمیخوره کجام درد می‌کنه یا هیچ کاری نمی تونی انجام بدی ولی به دنیا بیاد فقط شب بیداری اذیتت می‌کنه

صدرصد بچه داری

سلام ببخشید ان تی جنسیت بچه شمارو گفت دختر بعد پسر بود چه دعاهایی کردین؟

برا هرکی متفاوته
برامن بارداری سخته

بارداری لاقل وقتی بچه اومد دیگه این تهوع و ویار نیست همش اوق زدن پدر معدمون در اومد

بارداری حس میکنممممم🤷🏻‍♀️🙄😂

بچه داری
بارداری و زایمان هیچی نیست برای من با وجود تهوع و ویاری که داشتم و درد زایمان بازم راحت ترین دورانه ولی بچه داری چالش زیاد داره که روح و روانت درگیر میشه افسردگی پس از زایمان خودش یه غوله ولی زود تموم میشه و شیرینیای خودشم داره بعدش همون بچه میشه قند زندگیت که هر لحظه از داشتنش احساس خوشحالی داری

برا منکه تا اینجا بارداری وحشتناک بود مخصوصا امروز که سرکلاز هم شدم🥲

اگه بارداری عادی نداشته باشی بارداری سخت تره

به نظر من بارداری
بچه داری هرچقدرم سخت باشه با یه بغل کردن و بو کردنش تموم سختیارو فراموش میکنی ولی بارداری چیزی جز استرس و چشم انتظاری نداره 🥴

بچه داری :)

هردو هردو هردووووو

اینقدر بچه داری سخت و بدی داشتم، که بیشترین استرسم بعد زایمان

بارداری خیلی زیاد درد داری من از معده درد نمیتونم بخوابم الان واژنم درد میکنه بچه داری کمکت میکنن به هرحال

از نظر من بارداری .........

بارداری

صد درصد شک نکن بچه داری

تجربه بچه داری رو دارم همه بهم میگفتن از بارداریت لذت ببر برام تعجب بود میگفتم آخه درد نمیزاره بخوابم بعد که بچه اومد نمیدونم خواب باید بخوابم خونه داری
همش استرس داری نمیری عروسی یا مهمونی یکی انفلانزا داره ترجیح میدی بشینی که دوباره اون چیزیش نشه شل زنده داری کنی بنظرم بچه داری خیلی خیلی سخته بزرگ هم بشه باز استرسشو داری

با اینکه الان دارم جون میدم بچه داری

بارداری😣باز برا بچه اطرافیان هستن کمکت کنن الان دو نصف شبه معده درد نمیذازه بخوابم🥴

بچه داری

تجربه بچه داری ندارم ولی
هردوش سختیا خودشو داره

صــــــــد در صــــــــــــــد بچه داری 🥲🥲🥲

هردو ولی بارداری به نظرم برای من سختره چون خیلی حیلی افسردگی میگیرم تو بارداری ،ورم میکنم. تنگی نفس میگیرم .از وضعیت بچه اطلاع ندارم واس همین برای من بارداری سخت‌تره .دومین بارداریمه

بچه داری
بارداری بدون بچه قابل تحمله

هر دووو

بچه داری فک کنم

سوال های مرتبط

مامان اسیه مامان اسیه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان اسیه مامان اسیه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 𝑯𝒆𝒍𝒎𝒂♡ مامان 𝑯𝒆𝒍𝒎𝒂♡ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی