۵ پاسخ

ای لعنت به این واکسن کرونا که هممونو به فنا داد😔😔این بدبختیایی که داریم میکشیم سر واکسنه بیشترش

دقیقا منم ۱۵ روز تاخیرم تستامم منفی شده هرکاریم میکنم پریود نمیشم کلافه شدم دیگه😭😞

یا بخاطر فصله یا هورمونات

منم همینطور

منم اینجوری شدم آزمایش دادم منفیه😫

سوال های مرتبط