۲ پاسخ

واسش لگن آموزشی بگیر بذار روش بشینه پی پی کنه، اونجوریکه میگی،اون مدل نشستن عادت کرده واقعا سخته نمیتونه یه دفعه و مامل پی پی کنه بچه.

چه جوری میشینه یعنی چهار زانو تیست؟

سوال های مرتبط