۵ پاسخ

بچه دوساله رو به شیاف عادت دادی،؟؟؟
والاه بچه من نوزاد بود برای یبوست شدید میترسیدم گلیسیرین بزنم که روده تنبل نشه،بعد شما زرتو زرت شیاف میذاری؟؟خواهر من نمیدونی چه بلایی سر بچه ات اوردی که،هیج قسمت گوارش به اندازه راست روده حساس نییس،شما بزرگاری دکتری نداشتی راهنماییت کنه؟؟
خب بذار یلدبگیره زور بزنه،چند وقتی ولش کن بذار تیکه تیکه دفع کنه،بچه ها معمولا روزی 3-6 بار پی پی دارن،ولش کن اون طفل معصومو

شیاف نزار زیاد 😐 اون که کارشو میکنه اب زیاد بده غذا و مواد غذایی که ملین بده خودش انجام میده کارشو همون که میشه تکه تکه ام بکنه به مرور بهتر میشه با مواد غذایی که بدی بهش شیاف دیگه اصلا نزار بچه ای که چند روز پی پی نکنه و یبوست شدیده کارش شیافه

شیاف رو زیاد نباید استفاده کنی چون باعث میشه روده تنبل بشه. خوراکی های ملین بده بهش، اگر معده اش شل باشه نمیتونه نگه داره دیگه خودش میاد.
آلو، برگه ی زردآلو، زیتون، میوه زیاد بده، آب و مایعات هم بیشتر بده

یبوست داره عزیزم🫠برا همین ریزه ریزه میکنه🥲چیزای مسهل بهش بده و اب فراوون

نباید زیاد استفاده کنی رودش تنبل میشه از شربت ملین و غذاهای ملین استفاده کن

سوال های مرتبط