۶ پاسخ

پسر منم ۱ خوابید ۶ بیدار شد 😩😩😩خودمم که ۳ونیم خوابیدم

دختره منم از چهار تاحالا بیداره😐

منکه وقتی بچه این تایم بیدار میشه باهاش بازی هیجانی نمیکنم بیشتر خابش میپره چراغارو کم کن تا جایی ک میتونی قصه و شعر بگو ،باهاش اینجور بازی کن ک نقش خابیدنو بازی میکنید و خروپف میکنید

پسر منم دو شبه از ساعت چهار بلند میشه دیک نمیخابه نمیدونم چشه جاییش درد میکنه.
فقد اسهال داره چن روزه

باهاش بازی کن خسته بشه

چاره فقط یه قهوه‌اس یا صورتت رو بشور
چاره‌ای نیست اگر نمیخوابه

سوال های مرتبط