۷ پاسخ

ببین پسر منم جدیدا اینجوری شده خوابش که میاد گریه میکنه حتی سینه رو هم پس میزنه. انگار از سه ماهگی اینا به بعد خودشون همینجوری خوابشون نمییبره نیاز به یه چیزی دارن برای خواب. یکی قنداقش میکنن خوابش میبره یکی لالایی یکی تو بغل یکی زیر سینه یکی گهواره باید ببینی قلق بچه ت چیه. بعلاوه اینکه وقتی که بیداره خوب باهاش بازی کن خسته بشه که راحت تر بخوابه. یه روتین هم داشته باش همیشه مثلا شیر بازی خواب. مخصوصا شبا که بفهمه شب شده باید بیشتر بخوابه.

ببین بچه باید خسته بشه تا خوب بخوابه…در طول روز یسره نخوابونش…یه وقتایی قصه بگو،شعر بخون…باهاش بازی کن …من توی خونه وقتی کار دارم میذارمش توی کالسکه میارمش توی اشپزخونه کارامو میکنم…یا اهنگ از توی گوشی براش پخش میکنم یا شعر میخونم(دیگه سلیقه ای…من اهنگ انگلیسی و..)و خدا روشکر از دوماهگی مشکل خواب نداشتم..

پسر من اینجوریی بود من بالالایی صوتی ارومش کردم پیشنهاد میکنم دانلود کنی

هرماه یه آپشن جدید 💔🤦🏻‍♂️

پسر منم جدیدا مقاومت داره برای خواب

فکر کنم همه بچه های ۳ ماهه اینطورین دختر منم قبلش گریه میکنه تو بغلم راه میبرم میخوابه

پسر منم تازگیا موقع خواب همینجوری شده قبلا فقط واسه خواب شبش بود الان خواب روزشم قبلش کریه میکنه، فقط تو بغل میخوابه راهش ببرم یا سینه یا انگشتش و میخوره میخوابه

سوال های مرتبط