۴ پاسخ

طبیعیه عزیزم منم شکم اول هستم وهنوز چیزی درنیاوردم‌

خب تو ۲۲ هفته که شکم نمیاری عزیزم زوده

از ماه 7 به بعد شکم میاری منم شکم اولمه شکمم کوچیکه

نگران نباش باباـمنم بااینکه شکم دوممه هیچی ندارم. تخته تخته🤣

سوال های مرتبط