اره عزیزم حتما باید بشه
احادیث هست در 7 روزگی بچه هم حقیقه کنید هم ختنه. من 14 روزگی کردم خیلیی راحت بود فقط جیش اولش اذیت بود بعدش مشکلی نداشت
میگن کسایی که ختنه نکردن عفونت میگیرن و شب ادراری
کشورهای دیگه هم انجام میدن
میگن تو نوزادی بهتره چون مای بیبی داره ادرارش باعث میشه زخمش زودتر خوب شه
همه ی اینارو شنیدم و نمیدونم کدوم درسته یا غلط
باید ختنه بشه
عوارض ختنه نکردن توی اینترنت بخونید !!!!!!
اره عزیزم باید ختنه شه هرچیم توی نوزادی باشه دردکمتری حس میکنه
اره عزیزم
بله حتما
از نظر من باید ختنه کنی چون در بزرگسالی شب ادراری میگیره
برای بهداشت خودش بهتره سخت میشه چون بچه س ممکنه نتونه خوب بشوره ولی بازهم هرجور مامان و باباش تصمیم بگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.