۱۲ پاسخ

وای آره🫠

فک میکردم فقط من درگیر این مشکلم😩
از ۶ صبح فقط داشت زور میزد پسرم😩پاشدم مای بیبی شو باز کردم پاهاشو یکم بالاتر نگه داشتم پی پی کرد راحت شد بچم😩

اره پسر منم یه مدته صبحا همش پاهاشو میاره بالا و زور میزنه، بمیرم براش پی پی هم نمیکنه

به نام خدا ما از ۶صبح تو این مشکل گیر کردیم تا الان🤕😂

پسر من از 7 صب اینجوری بود الان کلی زور زد پی پی کرد اروم شد خوابید بچم

فکرمیکردم فقط پسرمن اینجوریه

بزرگتر بشن درست میشه

اره بابا من الان از ۶ درگیرم.گرسنه اش هم هست ولی شیر هم نمیخوره فقط زور می زنه

اره پسر منم هست من دستاشو نگه میدارم خوابش سنگین میشه

آره
لنا وقتی کوچولو بود اینجوری بود
از چهار ماهگی دیگه کم کم درست شد
دکتر هم بردم گفت چون میخواد پی پی کنه اینجوریه، اگه دقت کنی چند ساعت بعد پی پی میکنه
من اون موقع وقتی میدیدم داره به خودش میپیچه کولیکز میدادم آروم میشد
اما دکترش یه شربت دیگه داد، اسمش رو یادم نمیاد

دختر منم اینجوریه هی پاهاشو میبره بالا میکوبه رو زمین هی بیدار میشه

آره دختر منم اینطوریه

سوال های مرتبط