۸ پاسخ

پسره💕

من میگم دخمله

حسم میگه دختره

حسم میگ دخمله شبیه انتی منه

مگه توی آن تی جنسیت بهتون نگفتن؟

شبیه سونو دختر منه😍

خیلی واضح نیس ولی احتمالا دختر باشه😍

چه نانازیه انگار❤️🥹 دختره!؟

سوال های مرتبط

مامان نینی

کوچولو مامان نینی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرتا 💙🍷 مامان آرتا 💙🍷 هفته بیست‌ونهم بارداری