۳ پاسخ

شما دخترتون رو پیش دکتر گوارش بردید؟

حتما حتما خارجیشو بگیر من نکسیوم 40 یک چهارمش رو ناشتا میدم رفلاکسشون پنهانه

اره من نزدیک ده روزه میدم تازه اثر کرده خیلیییی بهتر شده خیلی

سوال های مرتبط