۷ پاسخ

سلام عزیزم من تهران هستم انسولین لومیر اضافه دارم زایمان کردم‌‌ دیگه به درد من نمیخوره 15تا دارم

من امروز دوتا گرفتم

سریع اول بازالین
جدید هم گلاین

تصویر

تو سایت دارویاب سرچ کن بهت میگه کجاها داره

منم چند روز پیش گرفتم یا گرون شده یا کم پیدا میشه ماهی دوتا برام می نویسه

من اصلش رو پیدا نکردم مشابه شو میگیرم میزنم

این داروخونه بزرگای هلال احمر داره ها فک کنم

سوال های مرتبط

مامان هلیا وهانا مامان هلیا وهانا هفته سی‌وچهارم بارداری