عرق چهل گیاه بخور.ننعنا نخور رفلاکس رو بدتر میکنه.
فاموتیدین خوبه.من موقع حاملگی ویار زیاد داشتم دکتر بهم داد
فاموتیدین شیر سرد
قبل از هر وعده غذا بک قاشق چایخوری زنیون یا زنیان
آسیاب کن بریز دهانت و با آب بده پایین
فاموتیدین.
من شنیدم موز بخوری خوبه واب زیادبخوری عزیزم البته به قول دوستون عرق نعناع هم بریزداخل اب
عرق نعنا بخور یکیم ادویه استفاده نکن چیزایی که اسیدی هستن استفاده نکن.چای کم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.