برای معده ک ترش میکنه چی خوبه؟؟

۶ پاسخ

عرق چهل گیاه بخور.ننعنا نخور رفلاکس رو بدتر میکنه.
فاموتیدین خوبه.من موقع حاملگی ویار زیاد داشتم دکتر بهم داد

فاموتیدین شیر سرد

قبل از هر وعده غذا بک قاشق چایخوری زنیون یا زنیان
آسیاب کن بریز دهانت و با آب بده پایین

فاموتیدین.

من شنیدم موز بخوری خوبه واب زیادبخوری عزیزم البته به قول دوستون عرق نعناع هم بریزداخل اب

عرق نعنا بخور یکیم ادویه استفاده نکن چیزایی که اسیدی هستن استفاده نکن.چای کم بخور

سوال های مرتبط

مامان گل پسرا مامان گل پسرا ۴ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۴ سالگی
مامان عزیز مامان عزیز ۳ سالگی