به روش بخیه خیلی خوبه
نه خودت اذیت میشی نه یچه
من بخیه ختنه کردم
فقط موقع آمپول بیحسی گریه کرد و جیش اول
دیگه هیچی هیچی
مث مواقع دیگه
منم مث تو خیلی استرس داشتم
هنوز غلت نمیزنه ببرش که غلت بزنه سختت میشه
حلقه یک هفته ده روز طول میکشه عزیزم به روش بخیه بهتره من تازه پسرمو ختنه کردم اون لحظه اصلا اذیت نشد بعدشم فقط ادرار اول یه نیم ساعت بیقراریدکردو تموم دوروزه هم بخیه هاش شروع کرد افتادن
چرا زودتر نبردی؟من ۲۳ روزگی بردم نمیگم راحت بود ولی خب تموم شد حالا استرس نداشته باش سخته یه روز برا بچه بعدش عادت میکنه تا حلقش بیفته فقط تند تند پماد تتراسایکیلین بزن زودتر بیفته حلقش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.