کپسول لاکتاول خوبه یا نه برا افزایش شیر

۴ پاسخ

برای من ک ن فایدع نداشت همینم ک داشتم شیرو کمترش کرد قرص شیرافزا میخوردم بهتر بود

اره عزیزم حتما بخوز

واسه من تاثیری نداشت متاسفانه اما واسه جاریم معجزه بود

من از اول زایمان میخورم ولی شیرم بازم کمه پودر هم گرفتم استفاده کردم بازم کمه قطره شیرافزا رو خیلی تعریف میکنن حالا این بار میخوام قطره بگیرم

سوال های مرتبط

مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 ۱۴ ماهگی
مامان لطف خدا
سلنا مامان لطف خدا سلنا ۷ ماهگی