برای من ک ن فایدع نداشت همینم ک داشتم شیرو کمترش کرد قرص شیرافزا میخوردم بهتر بود
اره عزیزم حتما بخوز
واسه من تاثیری نداشت متاسفانه اما واسه جاریم معجزه بود
من از اول زایمان میخورم ولی شیرم بازم کمه پودر هم گرفتم استفاده کردم بازم کمه قطره شیرافزا رو خیلی تعریف میکنن حالا این بار میخوام قطره بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.