منم شیرم کمه دخترم فقط یک ماه اونم سه ماهگیش شیرخشک خورد واسه همین دکتر از ۵ ماهگی گفت غذا رو شروع کنم با غذا جبران میشه با اینکه شیرم هنوزم کمه ولی تعداد وعدهاب غذایی رو دکتر گفت به ۴ وعده برسونم
شیرخشکشو عوض کن شاید بخوره
نگران نباش اگه کم باشه وسیرنشه گریه میکنه ،الانم ک غذای کمکی میخوره
پسر من ازدوماهگی شیرخشک دیگه نخورد منم مثل تو استرس داشتم ولی خداروشکر خوب پیش رفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.