۳ پاسخ

منم شیرم کمه دخترم فقط یک ماه اونم سه ماهگیش شیرخشک خورد واسه همین دکتر از ۵ ماهگی گفت غذا رو شروع کنم با غذا جبران میشه با اینکه شیرم هنوزم کمه ولی تعداد وعدهاب غذایی رو دکتر گفت به ۴ وعده برسونم

شیرخشکشو عوض کن شاید بخوره

نگران نباش اگه کم باشه وسیرنشه گریه می‌کنه ،الانم ک غذای کمکی میخوره
پسر من ازدوماهگی شیرخشک دیگه نخورد منم مثل تو استرس داشتم ولی خداروشکر خوب پیش رفت

سوال های مرتبط