۶ پاسخ

من تا الان ۵ تا شیشه ب دخترم داده تجویز دکتره و عالی بوده واقعا

منم جدیدا گرفتم از امروز بدم

چرا میدم

سلام عزیزم‌شربت آیروفیکس عالیه من به حسین میدم هم طعم خوب هم دندون رو خراب نمیکنه دکتر گفت گوشت نمیخوره بده

من چند ماه دادم. چون ذخیره آهنش کم بود. ولی بعد چندماه دکترش مارکش رو عوض کرد. الان چند ماهه لیپیفر میدم.

من دادم،چون کم‌خونی داره سالی دوبار بش میدم،هر شبم قرص فولیک ۱

سوال های مرتبط