۳ پاسخ

من خونریزی شدیدی داشتم😓

طبیعیه مثل قبل ولی ممکنه دیر بشی یا زود بستگی داره به بدن

مثل همیشه ممکنه یکم شدید تر باشه

سوال های مرتبط

مامان آنّا و ارغوان مامان آنّا و ارغوان ۳ ماهگی