۱۱ پاسخ

سلام عزیزم زیر اون تاپیک یک ماه پیشت نوشتم یکی از علل سقط رو فکر کنم نخوندی
اون تاپیکت که نوشتی خانما سقط مکرری هستم
امیدوارم بخونی و دیگه همچین اتفاقی برات رقم نخوره

عزیزم پیام هات خوندم منم همینطوری هستم خیلی دکتر رفتم ولی آخر جواب نگرفتم نتوستم تو شخصی بهت پیام بدم اگه تونستی بهم پیام بده

ولی کلا هربارداری همه چیزش فرق داره مثلا رو اولی که سقط کردم من همون رور خونریزی داشتم بعدش دیگه خوب بودم سر موعدم پریود شدم اونم مث همیشه

من ساکشن کردم ۲۶اسفند دومی رو
تا ۱۴روز گاهی لک گاهی خونریزی داشتم ۱۰روز پیش ۴روز مونده بود به موعدم حدود سه روز لک بینی زیاد داشتم وبعدش خونریزی شدید امروز دیگه خبری نیست

سلام عزیزم امیدوارم اینبار باردار بشی و صحیح سالم بغل بگیریش

فقط ببخشید گلم شما باهمون متیل ارگونین سقط شد ؟هرچندساعت دکتر گفته بود مصرف کنی؟

سعی کن گرمی بخوری ک اگ چیزی مونده خارج شه

من هنوزبعد۳۳روزنشدم🥺

مال منم کم بود ولی بستگی به بدن داره هرکی ی جوره

قرص اهن بخور باز میشه پریودت

کمتراز پریودی بود

ا منم اولین پریودمه ولی در حد لک میاد خیلی کمه.

سوال های مرتبط