خیلی تاره عکسش
تا الان نرفته بودی سونو دختر؟
کدوم سونوگرافی رفتی ؟
عزیزم زودتر پیگیری کن فکر کنم خارج از رحم هست متاسفانه
دردی چیزی هم داری؟ لکه بینی چطور؟
خیلی تاره فقط زود پیگیری کن ک خدای نکرده اگ خارج از رحم باشه مشکل ساز نشه
یعنی چی خیلی تاره صدا قلبشو نشنیدی؟
فقط فهمیدم نوشته تخمدان راستت کیست داره انگار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.