۳ پاسخ

من هم دیروز اینطوری بودم. خیلی حالت تهوع داشتم و هیچی غذا نخوردم
شماها ک دوقلو دارین و هم هفته من هستین شکمتون چه اندازه هست. چرا من فکر میکنم شکمم کوچیکه

منم همینطور بودم ولی از دیروز حالم بهتره و قرصامو تونستم بخورم،شما هم بهتر میشی نگران نباش

منم این هفته این طوریم احتمالا سرما خورده باشیم بیشتر شده من رفتم دیروز سرم زدم امروز بهترم

سوال های مرتبط