۱۷ پاسخ

و یه عده زیادی که تو انتخاب اسم موندن

فعلا بین این دوتا گیر کردیم ، به قبلی ها هم نگاه می‌کنیم دلمون میسوزه واسشون به بعد از خودمون نگاه می‌کنیم دلمون برا خودمون میسوزه

و مایی که نشسته ایم به در نگاه میکنیم پنجره آه میکشد

من این هفته گودی کمرم یکم درد میگیره

ما جز اون نیمی هستیم که نزدیک زایمانیم در وسط این دوتا قرار گرفتیم 😁

الهی همتون صحیح و سالم زایمان کنین دلتون خوش باشه بچه سالم بغل کنین باهم برگردین خونه این خودش نعمت بزرگیه

اره دقیفا

دقیقا بعد من دوس دارم بچم تیرماهی بشه هی میگم نکنه این اتفاقایی که برای این خانومایی که زود زایمان کردن خدایی نکرده برام بیفته بچم خردادی بشه😑

و ماهایی که ده روزگیو رد کردیم مامانامون رفتن هم دلتنگیم هم نمیدونیم چجوری دس تنها به کارامون برسیم😓😢🥴

دقیقا ماهم این وسط موندیم😂

شکرخدا میگذرانیم

اصلاااا عجله نکنید واسه به دنیا اومدن
بدنیا میان یه خواب و خوراک و دوش راحت ، چای داغ نمیزارن واسه آدم😅 از من گفتن

حقققققق

شماها تو برزخ هستيد . ديگه از ماه هفتم تا يه هفته مونده به زايمان ميشه برزخ حاملگي 😉

داريم به لحظه هاي زايمان نزديك ميشيم با كلي فكر خيال 🫠🫠🫠

برای منم دوقسمت
کسی که هرکاری میکنه دردش نمیگیره
کسی که بچش اروغ نمیزنه کولیک رفلاکس داره😂

ما این وسطه نخودچی هسیم😄😄چقدبده همه دارن زایمان میکنن بعدمن هی میبینم هنو دومااااه دارم🫠

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱ ماهگی
مامان نورا نفس نهال❤ مامان نورا نفس نهال❤ ۴ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱۳ ماهگی
مامان آقا معراج مامان آقا معراج ۵ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی