خانما برای بچه بالای2سالتون واکسن سرخک میزنین یا نه؟؟

۲ پاسخ

احتمالا من نزنم

اره من زدم دیروز هم پسر ۳سالونیم هم ۵ونیم سالم زد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان نازگل مامان نازگل ۷ ماهگی