کی بچش همانژیوم داره چیزی هم میزنین بهش یا نه

۳ پاسخ

ببخشید چی هست؟

دختر من همانژیوم خفیف داره
دکتر بهش قرص داد که الان خیلی کم شده
و گفت اصلا دستکاری نکنم

نه دکتر به من گفت دستکاریش نکنید

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی
مامان قند و‌ نبات مامان قند و‌ نبات ۴ ماهگی